Tuesday, May 15

Hampa Hancur !


Argh!! Hancur plan aku kalau camni. Aku da plan baik punya dengan kakak aku nak celebrate birthday dia. Dia boleh cakap taknak ikut aku balik kampong sebab nak keje. Sebab dia baru je cuti ari tu, takkan taknak keje. Ok..aku faham kalau keje tu wajib..tapi nie OT je kot. Ni cakap de training proses pe benda ntah…selalunya boleh je skip..nie menggedik-gedik nak pergi wat pe? Memang nak menangis sangat. Takkan aku nak cakap aku nak wat surprise party untuk dia kan? Xde la surprise namenya kalau aku bagitau dia awal. Pe la aku nak cakap dengan akak aku kan? Dia da beria nak wat kek untuk tunang aku.
Sedih sangat rasa bila jadi camni. Aku tak kisah bila takde orang sambut birthday aku, tapi bila aku nak wat orang aku saying happy, jadi camni..memang sedih.

Untuk rasa bahagia dengan orang yang kita sayang, memang senang.

Tapi untuk buat orang yang kita sayang, tak semestinya senang

No comments:

Post a Comment